ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

26 Μαΐου 2021

Μ ΑΦΗΣΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ- ΣΤΙΧΟΙ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΡΑΤΣΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ

 


Με άφησες μόνο στη βροχή

Ψάχνω τα μάτια σου να βρω την ώρα που ξυπνάω μέσα από τα μάτια σου τα δύο εσένα αγαπάω

Τα έχω μέσα στο μυαλό για πάντα χαραγμένα όλα τα μάτια γύρω μου δεν κάνουν εσένα

Με άφησες μόνο στη βροχή σαν το γυμνό κλωνάρι τα φύλλα μου σκόρπισανε χωρίς να έχει Βαρδάρη

Ψάχνω τα μάτια σου να βρω την ώρα που κοιμάμαι δύο διαμάντια στην καρδιά έχω να σε θυμάμαι

Αυτά τα μάτια που ζητώ μου γέμιζαν τη μέρα τώρα δεν έχω που να πω έστω μία καλημερα Με άφησες μόνο στη βροχή σαν το γυμνό κλωνάρι τα φύλλα μου σκόρπισανε χωρίς να έχει Βαρδάρη 

 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΡΑΤΣΑΣ ** Με άφησες μόνο στη βροχή

Στίχοι: Βασιλης Μπακρατσας

Μουσική: Γιάννης Βενιζέλος

Ερμηνεία : Δημήτρης Φράγκος 

 

ΒΙΝΤΕΟ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου