ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

5 Ιουλίου 2018

Στρατιώτης ποιητής - Το μελοποιημένο ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη









Από την «Τρίτη Ανθολογία» (1975). 
Ο Γιάννης Σπανός μελοποιεί ποίημα του Μίλτου Σαχτούρη, ενός από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς ποιητές που τιμήθηκε με τρία κρατικά βραβεία. 

Χαρακτηρίστηκε ποιητής του παράλογου και του συμβολισμού.





«Ο ρόλος του ποιητή είναι ένας, και στους εύκολους και στους δύσκολους καιρούς: να είναι ο εαυτός του και να γράφει αυτό που λέει η καρδιά και το μυαλό του. 

Απόδειξη ότι όσοι επηρεάστηκαν πολύ από τα γεγονότα, δηλαδή όσοι πήραν θέσεις πολύ επαναστατικές, χάθηκαν. 

Μόνο ένας ειλικρινής έμεινε: ο Μανόλης Αναγνωστάκης. Ηταν ένα σωρό αριστεροί, οι οποίοι έσβησαν όλοι. Γιατί δεν είναι περιστασιακή η ποίηση, είναι αιώνια» είχε πει σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις («Kαθημερινή», 2000).


ΣΤΙΧΟΙ.

Στίχοι:  Μίλτος Σαχτούρης
Μουσική:  Γιάννης Σπανός
Τραγούδι: Κώστας Καράλης                      

Δεν έχω γράψει ποιήματα
μέσα σε κρότους
μέσα σε κρότους
κύλησε η ζωή μου.

Τη μιαν ημέρα έτρεμα,
την άλλην ανατρίχιαζα
μέσα στο φόβο,
μέσα στο φόβο
πέρασε η ζωή μου.

Δεν έχω γράψει ποιήματα,
δεν έχω γράψει ποιήματα,
μόνο σταυρούς
σε μνήματα
καρφώνω.


ΒΙΝΤΕΟ.



ΠΗΓΗ. efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου